slappis:)

hej hej, nu har jag vaknat till liv lite. Hela dagen har jag typ varit halvdöd! jag har varit så sjukt trött. Jag åkte ju hem till lollo och slappt blev det kolla på film i typ 7timmar xD Ne inte så mycket men länge va det ialla fall.

Tänkte att ni kunde få veta vad jag fått i julklapp :) en mobil,en ipod nano(senaste modellen med kamera),3100kr,present kort på kicks, en rosett, vantar, tre linnen, en tjocktröja tror att det var allt. Som ni kanske fattar va ju inte det från bara en person utan typ 10?

Ni får lite bilder från igår men det är inte alla utan bara några från typ första halvtimmen eller nåt (kanske lite tråkiga bilder men men:P)

Christer


Tommy


Stig


Folk


jag,pappa,lina


Lina,stig,tommy


Jag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0