sista inlägget för idag :)

aa som rubriken säger sista inlägget för idag :) och då kan jag ju passa på att säga att imorgon kommer inte jag uppdatera förens rätt så sent typ 12,13 eller nåt sånt :) för på morgonen ska bara familjen mysa (som man gör på julafton) sen måste jag fixa mig och städa rummet. Och aa mitt rum är ju bara liiite stökigt xD

Men jag kan ju iallafall lägga uppd en andra videon eftert som att min käre lollo tyckte att småbarnen kunde behöva lära sig lite nya fina ord xD

MEN HA INTE SÅ HÖGT LJUD PÅ FÖR FINT ÄR DET INTE!


Kommentarer
Postat av: lllloooooolllllllllllooooooooooo

sara dt går ju förfan inte titta på det?:p

det står att det är privat & att man behöver en väninbjudan:O MÖÖÖÖÖHAHAHAHAH:D

2009-12-24 @ 10:34:15
URL: http://louuuuiseeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY. pappejojje xD

2009-12-25 @ 12:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0