design:)

så då va det avklarat, vad tycks om min nya design? vet inte fall jag ska ha så. men nu får jag ha så tills jag kommer på nåt nytt:)

Nu har jag suttit med dethär på dagarna lite så vad ska jag göra nu när jag är klar, haha nae då men imorron ska dom två sjuuukt shoppingsugna ungarna ut. Nån som kan gissa vilka? joo JAG och LOLLO vi är så sjukt taggade!:) så nu ska vi shoppa loss! haha xD

Ja vad gör alla då? för jag har sjukt tråkigt! så smsa eller ring gärna :)
                               puss puss



vad tycks om headern?

Kommentarer
Postat av: Anonym

din nya design blev asbra!:)<33(y)

2009-12-27 @ 21:11:23
Postat av: LOLLLOOOOO

ojoj glömde skriva i igen, dt va alltså lollo som skrev den förra komentaren, och den här dårå!:D

2009-12-27 @ 21:12:12
URL: http://louuuuiseeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0