091221

Godmorgon alla söta blogg läsare :)

Nu ska jag börja och göra mig iordning för vid 12.55 går bussen som tar mig in till stan. På stan ska jag möta elin pelin och lollo, för alla har ju inte slutat en HAHAHA xD Förlåt fölåt men de slutar imorgon. På stan ska vi kolla lite julklappar till varanndra (jätte bra när dom andra är med xD).

Ikväll sen så tror jag att det blir tomtenatta inne i stan, nån som ska dit? Jag tror jag ska dit  :)

Kusinen skulle ju kommit idag men det blev ändrade planer så dom kommer imorrn! kuligt kuligt har ju inte träffat henne på 1? 2? år jag kommer inte ihåg:P enda från Nya zeeland kommer ju dom ifrån, så det ska bli kul :)

Ne men nu ska jag ta och börja fixa mig så jag inte missar bussen sen (även fast det är ett tag kvar):P
                                
                                                        puss puss


GAMMAL BILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0