091215

Grattis till issa som fyller 14 idag!!

Idag åker min ölskade astrid till thailand som alla andra gör typ! usch vad hemskt det va att säga hej då va typ en millimeter ifrån att gråta men jag höll det inne, men nu när jag kommer hem släpper jag ut allt. Visst kommer jag sakna dej sjuuukt mycket men jag hoppas verkligen du hard et skönt och glöm INTE bort mig!

Snart ska jag åka till teater avslutningen som är ? när? jag TROR 17.30 men jag kommer då iallafall så får hoppas att det var då :P

Jag får se fall jag skriver mer eller fall det här är det sista för idag.
                                                    puss puss


 

Astrid på bild.1,3,4
Issa på bild.2,4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0