it's my birthday we gonna party

Godkväll kära bloggläsare!
Har ni haft en bra dag? Det har jag och jag älskar mina kära vänner just nu för dem har bara varit allmänt bäst hela bunten idag. Men aa nu visar konto 7060:- så fattig är jag ju inte just nu i alla fall;) Men har tittat runt lite på hemsidor och det blir lite internet shopping;)
Fick sluta tidigare idag för att idrotten blev inställt så slutade 20 över två! den ni. Imorrn så ska jag träffa min ellen och sen på torsdag kommer jag behöva plugga som ett djur efter som att jag skjutit upp allt:) hehe. Mamma och pappa kom hem med mat från texas longhorn (jag bestämmde) feeeett gott
Nu ikväll har jag gjort klart spanska fan och pratat med min halvmobbade syster typ hela kvällen haha hon är för knäpp ibland asså men hon äger ändå!
Har sovmorgon imorrn så får se om jag hinner uppdatera imorrn ;) hehe puss
för ett år sen, har jag förrendrats?

Kommentarer
Postat av: ESPAÑA!!!

du fyllde väll 15? <33

2011-09-07 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0