ännumerdjupatankarinlägg

sen när började alla bry sig så mycket om pengar, pris, märken, status? usch jag avskyr sånt! Varför ska alla helt plötsligt gå från svart till vit och ändra sig totalt. Jag menar vem fan bryr sig om du har en gucci tröja för 5000 när jag kan få en ganska så exakt lika dan för 100 spänn. Okej fall man känner jag måååste ha den för den är så jävla snygg och jag har inget märkes plagg och skulle älska att äga denna tröja för det finns ingen annan billigare variant. Eller nått sånt... men jag kan säga att jag AVSKYR det. jag vill att allt ska vara som förr.
En till sak sen NÄR började ALLA verkligen alla killar bli schteek? skjorta, pikeè och allt annat skit som alla börjat anväda. Jag saknar det när alla killar verkligen hade stil med sina snygga jeans och t-shirt eller nått. Men finns det nån kille som går omkring så nu eller? Nae eller i alla fall inte i linkan. Alla bryr sig om pengar och status (killar som tjejer). KILLAR BLI SOM VANLIGT IGEN!

usch... jag kan stolt säga att jag köper hellre nån kass och snygg tröja från gina eller bikbok för 100:- än att slösa alla mina pengar på nån dyr skit enbart för att det är ett märke.
Djupa tankar men börjar bli lite trött på linkan och all skit med staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0