tchiiiilllll

hejsan!
Idag var ju sista dagen på praon och det känns skönt! Fick ingen mat idag vilket gjorde mig sjukt pissed... Har altså inte ätit en enda bit mat idag förutom en skumtomte så ni kanske förstår hur sjukt hungrig jag är!!

Men jag kan säga att jag är lite glad för jag har kanske fixat sommarjobb! Emelie(våran handledare) skrev på omdömes pappret "det finns möjlighet för sommarjobb om hon skulle vilja det" HEHEHE HAPPYFACE OCH EN BOOST FÖR PENGARNA I SOMMAR!! får bara hoppas att det blir så också, linn och jag skulle dit nån gång i veckan och se om vi kunde få det:)

nu sitter jag i min fula men ack så sköna by dress och en stickad tröja och väntar på maaaaat och laddar inför en myskväll framför tv:n;)

årets första skumtomte!


Kommentarer
Postat av: linaaaaaaaaaaa

SKUMTOMTE!!!!!

2011-10-28 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0