hur fan lyckas jag....

Tjena mittbena!
Dagen har faktiskt varit hyffsad, först gick det piss på no:n, typ bra på bilden, mvg på samhällsekonomi provet(!!!), vg på beep testet ÄVEN fast jag typ höll på och svimma vid nivå 4 för att jag hade så jääääävla ont i knät!!
Nu ska jag väl gå och försöka göra no:n men jag vet att jag kommer bara bli så jävla piss men men.... ska även försöka plugga lite spanska:)
Helgen har inte riktigt några planer men nått händer väl;)
JUST JA! hur fan lyckas man tappa bort en tröja? Jag skulle byta om innan gympan och tar av mig min vinröda t-shirt. Några minuter senare är en borta! WTF?! Jag letar igenom min väska och även Linns tittar överallt i omklädningsrummet är den där? nae... hittade den inte efter heller så:( fett depp mode asså! I LOVED THAT
T-SHIRT!:( Hoppas någon råkade stoppa ner den i deras väska så jag får tillbaka den!!
R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0