första advent

Hejsan kära och okära bloggläsare!
Vad har ni hittat på för mysigt idag? Själv har jag inte gjort ett piss altså absolut verkligen inget typ... KUL! ungefär så har hela min helg sett ut så jag ser näääästan framemot skolan imorrn (inte att gå upp tidigt eller så men annat).
Eftersom jag inte gjort ett piss har jag inte heller så jäätte mycket att skriva om så:P (fulaste gubben är nog :P eller hur?)
Just ja kan ju säga att just nu ser det ut som om jag får ändra om mina planer med vem jag skulle gå på avicii med för biljetterna har tagit slut och mina sega mongo kompisar har inte bokat. To bad for them men jag har ju en biljett och även två personer som jag fick gå med (man tackar man tackar!) men vi får väl hoppas att bobbolina och klimpolina får tag på biljetter så vi kan röja sönder globen! annars så röjer sagis-dagis, hennes kompis hedda och jag globen istället!
Nemen titta jag lyckades få ihop ett långt inlägg i alla fall (ELIN JOHANSSON, LINN PHILLIPSEN och alla andra som klagar på mina korta inlägg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0