ellen

hej, just nu sitter jag här framför datorn och försöker ta tag i mitt liv genom att städa rummet för ellen och dem ska komma senare ikväll;) så det blir en hemma kväll dock är jag ganska sugen på party men får väl försöka göra det nästa helg istället;)
nehe bör väll ta och börja städa då (men jag vet ändå att det kommer sluta med att jag skickar in allt skit under sängen istället..) sålänge får ni en sweet bild på ellen som jag tagit och en mindre sweet bild på mig från spanien♥
på bilden såg det ut som om jag typ var 10? så jag fixa lite;) fy fan asså jag ska sååå lätt flytta till USA sen (det är inte bara nåt jag säger utan det är mitt mål!)



Kommentarer
Postat av: LOLLEN

är oxå sugen på party! sara vi rööjer nästa helg:)

2011-05-14 @ 20:40:47
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0