trädgårsföreningen

tjaaa bloggen!

Dagen spenderades i trädgårdföreningen med våran klass och typ arbetslag(?). Spelade vollyboll och körde dragkamp, jag kan säga att jag kämpademyyycket för mitt lag när jag låg där på gräset och solade! haha men vann gjorde vi i alla fall även fast jag inte bidrog med så mycket;)
Nu ska jag väl bara chilla får se vad som händer sen ska tvinga min syster att öppna poolen innan hon sticker och jobbar:) hehe buusigt
Nej issa är inte hög hon har bara smällt en balong i ögat... klantarsel!
Klantig som jag är trampade jag ner mig i bäcken med en fot så jag gick omkring med en sko!
Vet att lalle sa att jag inte fick lägga upp en enskild bild på henne men hon är så sööt på denna så jag skiter i vad hon sa!


Söta cheyer<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fina bilder!! FÖRUTOM den på mig, om du lägger ut den på faceboook får du stryk!!!!! LÄGG INTE UT DEN PÅ FB!!!



Annars tack för en jätterolig dag med dom bästa <3

2011-06-13 @ 18:32:05
URL: http://alexk.devote.se
Postat av: Limpenklimpen

Älskar dig ...NAAAAT! Okej lite kanske ... eheh;)

2011-06-13 @ 22:58:40
URL: http://linnphillipsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0