trött....

förstår inte varför jag inte går och lägger mig när jag typ är död! det har varit en ganska lång dag och vi gick upp typ ganska tidigt så...

Va fan jag va så trött så typ när de flesta gästerna åkt hem så låg jag och erik och typ sov i min säng... det är sorligt asså!

Som typ allllaaaaa vet så drar ju jag till spain på onsdag tre veckor... 23 dagar om jag får vara exakt! tre veckor med bara mamma och pappa.... det är ju nästan värt att dö? nej då det blir säkert jätte trevligt!... men som tur är så kommer ju erik ner i typ några dagar? aja

NU SKA JAG SOVA! PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar:

- Jag använder olika filter i instagram beroende på vilken bild det är. :)

2011-07-04 @ 01:45:29
URL: http://aredhel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0