talking to the moon

hej!

sitter ute på balkongen med en påse chips och läsk. Har blivit ensam lämnad hemma medans päronen är ute och leker unga... skäms!

fan vad jag älskar att vara här, hade varit ännu bättre om jag inte enbart var här med mina föräldrar, dör lite. Men det är så det är och får väl försöka klara det.

belv en heldag på stranden idag och jag försöker få tillbaka den lilla färg jag hade lyckats få men sen flagt bort.. kul! förvänta er ingen sjukt brun sara. Men aa heldag på stranden asså. det behövs väl att ta igen sen vår lilla roaadtrip.Fan vad söta apor men fan vad rädd jag var för dem! det var en apa som gick efter mig i trappen och nästan nuddade mig och trodde serriöst att jag skulle dö!

jag som sagt va äslakr detta ställe och allt folk! tänk om killarna i linkan kunde vara som dem här är. Förru tillexempel när vi var påväg bort från restaurangen mötte jag en kanske 20 årig kille som sa hola till mig och sen gick han och tittade bakåt med huvudet på mig så han var typ en millimeter från att gå in i en stolpe! Haha sjukt kul!

tänk om dem kunde bara slänga ur sig snälla saker som i gibrallta när vi var där gick jag förbi en kille som kanske var 18/19? och han tittade bara på mig och log och sa beautiful. Det är sånna saker som typ gör en på tusen bättre humör och självförtroendet höjs till tusen! så killar lär er att våga säga snälla saker till random tjejer det är inte farligt och dem uppskattar det ska jag säga!

sjukt tråkigt och långt inlägg men ni vet i alla fall lite vad jag håller på med på dagarna;) PUSSS

p.s tjejor i linköping känn er saknade! saknar er till max asså! dej med syster yster!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0