packning och babe

God morgon bloggen!

Nu sitter jag ute i köket och har precis ätit lite frukost. Ska väl ta och sms lollo efter som att vi skulle träffas lite idag. Men först behöver jag bara packa lite tror jag.
Jag åker ju imorgon vid 14? eller nåt sånt här ifrån lkpg och 09:30 imorrn ska jag klippa mig.... Altså betyder det att jag inte kommer kunna packa nåt typ imorrn! hehe och jag har knappt börjat packa än...
Jag hatar att packa för jag vet aldrig vad jag ska ha med mig! När man tittar in i garderoben ser man typ bara fult... Ännu en negativ grej är att mina föräldrar har bara checkat in EN 15 kg väska... jag kommer dö! vi ska liksom vara borta i 3 veckor? Dahhhh
fick bli en gammal ful bild på mig och lollo! sen fick öven ungen till vänster hänga med för jag saknar henne så extremt! pussss

Kommentarer
Postat av: BOBBBBBBBBB

haha fan vad soeta!

2011-07-05 @ 12:45:49
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0