fyra-saker-du-inte-visste-om-mig-!

aa som rubriken säger så tänker jag skriva fyra saker som du kanske inte visste:)

Jag har glasögon. Jag vet inte fall ni vet det;) men det är typ läsglasögon för jag är översynt. Men jag använder de aldrig så därför får jag skylla mig själv att jag har ont i huvet 24/7. Men de är så fula och jag ser ut som världens tönt i dem så det får va;)



Jag är mörkrädd. Japp så därför när jag går i skogen och det är mörkt, går jag nästan alltid och sjunger och pratar med mig själv. Lite pinsamt fall nån hör eller så men men. Fråga mig inte varför det hjälper men;)

Jag har spelat gitarr.  Sen jag gick i tvåan men slutade förra året för jag kände att jag kunde ganska mycket och jag hade inte tid;) Japp men jag sitter fortfarande och plinkar på sven ibland;)



Jag tycker att killar ibland kan vara bättre kompisar.  Därför att det inte snackar lika mycket skit som tjejer gör. De ger en typ inte bitch blickar eller så fort man vänder sig om så sätter de sig ej och pratar skit om en. 


Kommentarer
Postat av: susanna

jag håller verkligen med det där om att killar kan vara bättre än kompisar. jag tycker faktist väldigt mycket om att umgås med killar, mer än vad jag tycker om att umgås med tjejer. för vid den här åldern snackar folk så mycket skit, speciellt i södertälje där jag bor. där är killarna mycket mer pålitliga om man säger så :) fin blogg föressten!

2011-02-09 @ 22:56:21
URL: http://ssnas.blogg.ses
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Du är ju skitsnygg i dina glasögon. :) Vad ere för påhitt du fått för dig egentligen. :P

2011-02-11 @ 16:38:35
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0