jag är bara glad:) VARNING! LÅNGT INLÄGG!

aa jag är bara glad över att jag har så underbara kompisar asså! Jag menar titta bara på isabull ossmin, katarina vanky och linn phillipsen och såklart saga-maria lundqvist(även fast vi inte träffas så mycket:))! sheeenna vad glad jag är just nu asså! vet inte riktigt varför men fick bara nåt ryck och insåg att fan vad jag älskar er brudar!:)

isabull ossmin:
asså det har nog alltid varit du och jag lite sådär halvt ända sen 6:an. men sen typ tjuan åttan har det varit vi typ ba smack! Jag vet att jag bossar och är bitchig ibland men du orkar med mig! Du är nästan för snäll asså! säger aldrig imot utan bara hänger med. Du är helt fucking bäst! Du lägger nog de sötaste kommentarerna då och då och man vill bara lyfta upp dig och krama om dig men istället skrattar man tills man dör!

gud vilken fantastikst fin bild! HAHA



Katarina vanky:
aa vart ska man börja bruden! asså vi har inte riktigt varit så tajta förens nu i åttan då det blev mer gruppindelningar i klassen. Men vill du veta en sak? Jag är heeeelllttt överlycklig över att vi två blev tajatare! Du är så fucking rolig, söt, snäll och typ som mej! Jag måste säga att när du,linn och jag dygna så kände jag fan vad jag tycker om denna brud!



linn phillipsen:
Hur jävla länge har vi känt varandra? dagis... sheeena vad länge:) du är fan den mest knäppaste person på denna jord men det är just det som får mig att älska dig så mycket! Vi bårkar lite då och då om skit saker och jag blir tjurig i typ 20 min sen är allt som vanligt igen:) Men utan dessa små tjaffs så skulle vi aldrig orka med varandra:) så jag hoppas du förlåter mig varje gång jag blir tjurig och börjar skälla! För jag älskar dig i alla fall. Du är som du vill och tycker som du vill om allt och alla men det är det som får dig att bli dej och jag älskar dig massor bejb!

HAHAHA 2/3 år gammal bild faaaaan vad söt!
'

saga-maria lundqvist:
Finns inga ord asså...DIN HUMOR! den är asså sämre än sämst! Alla teater lektioner och alla teater föreställningar och allt! Asså sheeeennnaaaa HAHA. Resan till göteborg fick mig att inse att du är en jävligt söt,snäll,rolig OCH HELT FANTASTISK person! och du jag ska säga dig en sak! att om det inte blir en resa igen så då jävlar! haha men det var helt fucking amazing! och så himla förvånad jag blev när du sa: ***** hälsar föresten tack:) och jag svara: va? och då sa du: ja jag sa att du tyckte han va snygg:) HAHAHA asså fan vad jag skämdes då! Men du är så jävla bäst bara så det finns inte! PUSS PÅ DEJ!


Kommentarer
Postat av: saga-maria

HERREGUD!

å sara jag bara ler när jag läser texten! jag är verkligen skit glad att vi blev vänner, vi är ganska lika endå. hahahaha, fan, jag kan inte vara med dej utan att garva, helt sjukt! vi har alltid så otroligt kul tsm och resan t göteborg var helt jävla UNDERBAR! hahahaha, herregud, kan inte fatta att vi bara vart vänner i typ ett år. Eller mindre, jag har ingen aning, men shit vad jag älskar dig!

2010-10-30 @ 22:04:37
URL: http://sagamarias.devote.se
Postat av: lollo

haha linn.. gullig tjej dedär :D<3

2010-10-31 @ 11:37:56
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0