12 oktober 2010

Hej hej:)

Orkade inte uppdatera igår, va helt slut efter passet! Tänkt typ i början att jag skulle köra sten hårt på passet sen efter halva va jag död och orkade typ inte mer:P haha

nu har jag suttit och gjort klart min engelska (skulle måla någon karta eller nåt skit:S) och nu ska jag renskriva min spanska grej. Gud vad jag suger på spanska har jag upptäckt x) haha men jag har tyvärr inga bilder att bjuda på men del två av stockholm kommer kanske vet inte riktigt:)

Slängde ihop ett collage lite snabbt, höst inspererat eller vad man ska säga:P (det ser ni på färgerna! allt är typ svart:P) men jag gillar det som är på collaget särskild den svarta stickade tröja! LOVE

höst

där har ni collaget:) PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0