100314

JAG ÖVERLEVDE! guuuudddd vad tråkigt det va igår asså! men jag klarde det, shit asså...

Nu är jag vaken och pigg och jag ska nog sg lite i solen idag med:) man får ju passa på nu medans solen är här och framme och så:)

Igentligen ville jag till stan för att kolla på jeans, men mama tyckte att vi skulle göra det nästa helg när vi är i stockholm.. jaja jag får väll försöka överleva utan att shoppa jeans förens då:P OCH FUUUUUUUCCCCCCKKKKKKK!!!!!!!!  JAG KOM PRECIS PÅ ATT VI HAR TEATER BAAAJJJJJJSSSS DEN HELGEN!!!!! FAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN!


Kommentarer
Postat av: v i k t o r i a - kolla min blogg snyggnig!♥

vad händer idag då? (:

2010-03-14 @ 12:03:55
URL: http://jgdj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0