Spanien nästa!

Hejsan.

Detta blir mitt sista inlägg innan jag sticker till spanien. Hinner inte göra en videoblogg så jag skriver istället. Hoppas det blir fint väder här hemma och att ni får det jättebra för det ska jag ha ialla fall:)

Vi får se fall pappa ska/har skaffat internet där nere i spanien annars hörs vi om två veckor (fast jag kanske går till ett internetcafé eller nåt:)) Fall vi har skaffat internet så ska jag försöka att uppdatera minst 1nång varje dag med massor med bilder och annat skojigt :)

Ni är det bästa bloggläsarna som finns asså! ni tröttnar inte på min sugiga uppdatering och allt annat skit. Jag ber om ursäkt för att jag inte hunnit svara på alla kommentarer som jag fått men jag lovar att jag ska bli bättre när jag kommer hem!

Puss och kram skumbanan! Love ya
        Sara

(mobil kamera bilder suger! men jag har packat ner mina kameror)



P.S när jag kommer hem så ska mitt hårfan vara fint! och ljust inte svart/grått/mörkbrunt

Kommentarer
Postat av: Madeleine Nordberg

vilken kamera fotar du med? systemkamera alltså. :) jättefin blogg!

2010-08-02 @ 22:32:48
URL: http://madeleinenordberg.blogg.se/
Postat av: lollo

tjenna sara hoppas du hare bra i spanien:)

lollen har skaffat blogg igen vettu;)<3

2010-08-04 @ 16:52:05
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0