går dagen:) VARNING! FÖR LÅNGT INLÄGG

tänkte berätta lite om gårdagen.

kvart över åtta gick bussen från st larsgatan och vi var framme typ.. tolv? under bussresan babblade vi som fan, sjöng, skrattade och så.

När vi kom fram köpte vi åkband och så och en maskin tog sagas tjuga xD haha åkte lite karuseller (åk hanghai, svin kul man tror att man ska må illa och bli yr men icke! sviiin rolig!). Vi åkte spinrock precis före lunch... jag kan säga att jag mådde illa i två timmar efter...

Sen åkte vi lite mer karuseller och så. Sen på slutet så körde vi lite hjul och så och jag VANN JAG TVÅ CHIPSPÅSAR!

bussresan hem var heeeeeelt fantastiskt båda va lite så där trötta och lite flummiga så vi hade det jätte kul och satt och käkade mina chips mitt i natten xD haha det var skiiit mysigt för det böjade spöregna när vi satt där på bussen! :D 

haha jaja det blev lite långt inlägg! men men ;P



flummm? yes box!


Kommentarer
Postat av: saga

MEN OMG SISTA BILDEN?!



haha, underbart va det!<3

2010-08-17 @ 18:18:58
URL: http://sagamarialundqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0