27 juli 2010

Hej hej:) uppdateringen har suuuucigt jag vet..

Men som sagt va jag har teater! så ni får stå ut:)

Idag hade jag först teater(jättebra dag var massor med folk!) sen så hämtade mamma mig så stack vi till mormor sen kollade vi efter min cykel på polisstationen (vi ska anmäla att den är stulen så fuck you som tog den för du kommer bli polisanmäld!) sen stack vi till stan.

Bilder kommer sen på vad jag köpt! När vi var på stan så hämtade mamma ut gardasil sprutorna... BLÄÄÄÄ och så gick vi och tog dom! först vägrade jag sen så sa jag till mamma att det var lika bra att få det överstökat så rödgråten och ont i armen gick jag från vaccnierings kliniken!

Haha jaja lååååångt inlägg blev det!

sämsta bilden jag vet men aj! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0