16 juni 2010

Hej tänkte slänga upp ett snabbt inlägg innan jag sticker.

Jag, mamma och pappa ska cykla in till stan och käka:) mysigt. Bara att just idag (såklart när jag ska cykla) har jag skiiiit ont i mitt knä! och det är INTE bra... jaja:)

Förresten jag och saga(-maria) hade tänkt att åka till liseberg i helgen kanske fall hon får och så men vi har inte bestämmt något än:) men det kommer bli ruligt fall det blir nåt!

Hörs när vi hörs ;P
                puss puss

Förra gången jag mammaochpappa var ute och cyklade (ett tag sen!)


Kommentarer
Postat av: astrid i behov av sällskap

topp 3 frågor...

vart är du?

lever du överhuvudtaget?

NÄR KAN DU SES?

2010-07-17 @ 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0