sara lööööves gossip!

är det bara jag som ääälskar att läsa skvaller bloggar?! jag förstår inte vad det är som gör att man fastnar. Men jag kommer på mig själv heeela tiden sitta och stirra in i datorn och läsa skvaller p den bästa skveller bloggen eveeer! gossips.se jag älskar den. Den skriver massor med skir och skvaller om olika bloggare.

Själv älskar jag att läsa om t.ex. kissies bara för att hon är så jävla patetisk (eller hur det nu stavas) Så då ärdet så jäkl roligt att kolla på t.ex. bilder som hon redigerat och gjort missar med och läsa om hennes alla dåliga ljug eller vad man ska säga.

Jag tycker att ni ska ta och klicka er in på Gossip för jag lovar att ni fastnar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0