100221

hej hej:) nu är vi hemma från backen igen och jag har hunnit duscha också! men satan vad kallt det va idag! -20 och blåste och allt! så därför fick inte kameran hänga med ut. Så det blev inte så många åk idag efter som att det var så kallt.

Men nu har jag tinat efter en varm men kort dusch, för det finns ju inte hur mycket varm vatten som helst:P men det var endå skönt.

Som jag skrev igår så ska ju vi på avatar idag 3D, ska bli kul. Men jag har kommit och tänkt på en sak! Den är ju på engelska? Men hur gör man med texten då? flyger den omkring i luften eller vad? HAHA jaja vi får väll se:)

Jag skriver nog mer sen när vi är tillbaka, fast jag kan inte lova något:P thihi...
                           ...puss puss:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0