100220

R.I.P Farmor<3

Nu har det gått fyra år sen du lämnade oss här! Jag minns dagen som igår... mamma skulle åka till jobbet men när jag vaknade så var hon kvar, hon berättade vad som hade hänt och jag kunde inte göra något annat en att gråta, Bröstcancer...sen cancer i hela kroppen.

Du fick lida in i sista sekund, sjukvårdarna skulle vända dig...när dom gjorde det så gick något sönder i dej och du fick lida tills hjärtat stannade. Pappa satt där brevid dig in i sista sekund.

Jag önskade att det aldrig hänt, jag hade så mycket mer att säga dig en vad jag hann... Tänk fall du va kvar nu, tänk så mycket du skulle få se! Du skulle se när våran pool va klar och när jag började IESL och träffat alla mina nya kompisar och träffat lilla dior... tänk fall du var kvar nu...

Jag saknar dig älskade Farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0