100218

Asså TUUUUSEN gånge FÖRLÅT! för att jag inte uppdaterade igår! men imorrn är det "sista" provet eller vad man ska säga så sen blir det mycket uppdatering!  eller okej... jag ska till sälen på sportlovet så så mycket uppatering blir det inte... men vi ska ta med datorn och internet!

Så kika in lite varje dag för att kanske se roliga bilder på när sara (som är profs på skidor!) åker skidor eller andra knäppa och roliga bilder eller så:P

Men nu ska jag ta och plugga för "sista" provet! och föresten så har jag appat mina nycklar... så jag är depp! JAG FÅR DAMP PÅ DET!!!! för jag vill ha mina nycklar! jag kan ju säaga att jag fick en varning i morse för att jag inte hade nycklarna, och så fick jag stå ute och vänta i en timma för att det inte va nån hemma!

BLÄÄÄ PÅ ATT TAPPA NYCKLARNA!



P.S Jag har ingen namnbrickaeler nåt på nycklarna!... så jag lär ju aldrig få tillbaka dom!... :'( SNYFT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0