Dag 1

♥ dag 1

Aha i detta inlägg ska jag presentera mig själv... vad ska man säga om mig? Jag är en tjej på 14 år som aldrig orkar städa sitt rum(?) Jag bor i linköping och jag går i 8:an på Internationella engelska skolan i linköping. Jaa vad fan ska man säga? På fritiden så träffar jag kompisar, spelar teater, lyssnar på musik, nördar dator och pluggar... Haha. Jag har aldrig varit någon som tycker om sport eller så utan jag har mer hållt mig till dans, teater, sånglektioner, gitarr och sånna saker. hmm... just ja (bara för att ni ska veta;)) jag har spelat in en kortfilm som hette holger och vilde där jag spelade vilde. Jag ska kanske säga också att jag verkligen älskar att fota (även fast man kanske inte märker det så mycket).

Jag skulle nog säga att jag är inte den typiska tjejiga tjejen utan mer den som tycker om att få dator, kamera, mobil och sånna saker i julklapp. Men jag vill inte heller säga att jag är mer manlig än feminim ;) haha men aa ni som tittat innan på min blogg fattar:) Nu kommer jag inte på mer så PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0