19 december 2010

går dagen blev väll... tråkig? haha jag och syster satt hela jävla kvällen och var sjukt uttråkade. Haha men det behövs ju ibland särskilt nu när det varit så fucking mycket... Men aja;)

Snart blir det konfa. Vi ska "sjunga in julen" i kyrkan. Känner att jag behöver träffa allt folk i konfa gruppen nu asså, börjar fan sakna dem:) så det ska bli trevligt.

Funderar på att köra det där som alla bloggar gör det där dag-1 och sånt shit. Det gör ju att jag måste blogga;) vad tycker ni? Dessutom håller jag på att försöka göra en ny design men jag dampar för att jag vet inte vilka bilder eller så jag ska använda så vi får se hur det blir med det:)
              pusssss


Kommentarer
Postat av: lollo

kör på en dag1 osv grej :)<3

2010-12-19 @ 21:02:19
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0