mums

hejsan nu sitter jag här har precis ätit lunch och syster och jag har varit uppe i affärn och köpt exotic snacks, eller jag gjorde det. mm mums mums! Fats såklart blev det ju bara snacks med choklad runt :P jaa ni vet ju vilken gotte gris jag är :) kl.16.15 går bussen in till stan och sen 17.00 blir det synundersökning. Snart måste nog jag ta och göra mig iordning, sitter här i mys kläder och håret uppslängt i en slarvig liten tofs , helt osminkad och ful men men man kan ju inte alltid se bra ut.
                                                puss puss
                                                   
                                                                   thihi rätt så gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0