Gäääsp

oh gud vad trött jag är ! fattar inte varför, det kan ju va för att jag gick upp vid 7 imorse och brukar gå upp vid 10 eller nåt sånt :S och sen måste jag gå upp tidigt imorgon med. Har ju teater från 9.00-16.00 tror jag :) fatta vad trött jag kommer att va! bussen går 8.12 här hemmifrån! jaja nu ska jag sluta klaga. Det är ju kul med teater, fast inte så tidigt. NEJ SARA NU MÅSTE DU SLUTA KLAGA!
Hade tänkt att lägga in bilder på tröjan och skorna men jag fick inte kamera fan att funka! Men det är svarta uggs(stavning?) och en svart blank FÖR STOR fred perry tröja skit skön men jag tror att jag precis upptäckt att det är en kill tröja men skit samma :P
                                              puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0