091020

YES! 20:de idag och vill ni veta vad det betyder? MÅNDASPENG!
yäää! skolan idag då, den var sjukt tråkig! tema vecka vettni :S


 

 

1. MÅNADSPENG! vem älskar inte pengar? den 20:de varje månad är ju heeeelt
    underbar! 400 kr rikare (inte så där jätte mycket mer men lite !)

2. Största hissen till ELIN JOHANSSON som gjorde tema dagen lite roligare ialla fall,
    haha när vi skulle gå ner för trappan förut HAHAHAHA!

3. En liten hiss till Patrick måste jag säga HAHAHAHA xD Bara astrid och mela som fattar
    typ xD PATRICK<3ASTRID :P astrid kommer döööda mig!






1. Diss till regn! Regn gör en deprimerad, förstör håret, gör så att man fryser
    jaa vad mer gör regn... FÖRSTÖR HELA ENS DAG!

2. Till temaveckor! Det är så fucking boring! Inga roliga saker man kan välja mellan
    HATAR DET!

3. Och sist vill jag dissa att TISSE är borta från skolan, KOM HEM FRÅN THAILAND
    NU!


Kommentarer
Postat av: astrid:p <3

caaatching! alldeles korrekt tänkt, JAG KOMMER DÖDA DEJ! XD <3



jag älskar min patrik! (a)

2009-10-20 @ 20:35:12
URL: http://aastriiidh.blogg.se/
Postat av: elin

HAHHAHAHAHAHHAHAHA asso min fot är döööööddd!!!:D och vem vt nt att astrid ÄLSKAR sin mela!!!!!:D:D(L)(L)

2009-10-20 @ 21:10:20
Postat av: elin

HAHAHAH ojj jag mena astrid ÄLSKAR sin patrik!:D(L)

2009-10-24 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0