hemma :)

hej hej, förlåt för den dåliga uppdateringen den senaste tiden men jag har bara varit så upptagen med kusinen och att fira jul och allt, men jag ska försöka bli bättre:)

Nu har jag kommit hem från stan, blev inget shoppat ska ju shoppa med lollo på måndag så jag sparar pengarna tills dess :) eller joo det blev nåt shoppat föresten. men det var när vi åkte hem (mamma,pappa och lina kom och hämtade mig), vi stannade på net on net och jag gick och kollad elite på kamera prylar och så såg jag att dom hade extrapris på ett KAMERASTATIV! så det köppte jag 299kr för ett stativ som kunde bli 1,60 hög :)

Så det var nått jag blev överlycklig för:) men nu tvingar mamma mig att leta efter mitt busskort :/
                                       puss puss



Kommentarer
Postat av: elin

vad har du för kamera?:D<3

2009-12-27 @ 22:44:14
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0