091205

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT! för att jag inte skrev något igår , jag känner att jag bara skiter ibloggen den senaste tiden nu , men jag ska verkligen försöka bli bättre!

Igår hade jag ju teater, och såfort jag kom hem så var det bara att byta om och fixa sig lite. Sen blev det new moon IGEN xD haha med mamma och pappa blev det för vi blev utkörda ur huset för syster min skulle ha kompisar där :P

Idag har jag ju också teater så ni får förstå mig fall jag inte skriver mer förens senare ikväll :) men bara för att jag varit så dålig på att skriva här så kan ni få en bild på hur jag såg ut icår kväll (men jag varnar min systemkamera hade lite damp igår så bilderna är nog rätt så suddiga!)






Kommentarer
Postat av: Emma

SV:

Beyond Retro! :D <3

2009-12-05 @ 17:46:34
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0